Een label van Brand New Live

------------------------------------

FANMAIL

VR-MIBO, HET NIEUWE EVENEMENTEN CONCEPT
 
privacybeleid

 

strategisch PARTNERSHIP  ZINNIGE ZAKEN

zinnigezaken_LOGO_CYAAN.jpg

< Terug naar overzicht

Miele // One - Samen Winnen

Brand New Live Events ontwikkelde en produceerde voor Miele het launch event van de nieuwe vakhandelstrategie. In het Miele Experience Center was de event experience journey volledig gericht op het samenvoegen van kennis, kracht en insights die samenkomen in het partnership.
Vanuit het event thema One ontwikkelden we een metaforisch beeld in de vorm van een diamant. Sterk, glanzend en bestaande uit facetten, symbool voor de kracht van eenheid. De beeldtaal gebruikten we voor branding, aankleding en animatie-content. Daarnaast brachten we het tot leven in de catering en symbolische ondertekening van het partnership. De VIP-beleving werd fris (en schoon) versterkt met de Miele PowerCarWash; zeg maar valet parking maar dan in combinatie met een VIP-carwash én branded bluetooth Tile.