Een label van Brand New Live

------------------------------------

FANMAIL

VR-MIBO, HET NIEUWE EVENEMENTEN CONCEPT
 
privacybeleid

 

strategisch PARTNERSHIP  ZINNIGE ZAKEN

zinnigezaken_LOGO_CYAAN.jpg

< Terug naar overzicht

Symphonica in Rosso // Symphonica in Rosso 2006-2011


Waar je ons ook van kunt kennen? Symphonica in Rosso! Hét muziekevenement waarbij een topartiest wordt begeleid door Guido’s Orchestra en in de rode spotlights wordt geplaatst. Brand New Live Events was van 2010 tot 2013 verantwoordelijk voor de marketing, conceptbewaking én productie van deze concertreeks in het GelreDome.. Symphonica in Rosso is het ultieme voorbeeld waarbij de ook andere disciplines van moederbedrijf Brand New Live tot uiting komt. Van conceptontwikkeling, campagnevoering, productie, stage design en logistiek tot sponsorships en merkactivatie.
In 2010 was Sting de headliner. De Engelse ster maakte in 2011 ruimte voor Nick&Simon, waarna het de beurt was aan Doe Maar voor een indrukwekkende reunië. "We hebben lang gewacht totdat er iemand langskwam met een goed idee. Dit is natuurlijk een schitterende gelegenheid om weer eens samen op het podium te staan", aldus de band. In 2013 nam Anouk het roer over in de Ziggo Dome.